Paweł w barwach CASTROL EDGE

Paweł w barwach CASTROL EDGE

Po bardzo udanym 2014 i udziale Trolla (wspólnie m.in. z Jurkiem Dudkiem, Grzegorzem Staszewskim, Bartkiem Ostałowskim, Maciejem Oleksowiczem) w kampanii „Przesuń Granicę”, CASTROL EDGE i Paweł wspólnie planują działania na rozpoczynający się sezon. Paweł: „CASTROL EDGE, podobnie jak było to w ubiegłym roku, również w tym jest moim Sponsorem Głównym. Rozpoczynamy kolejny rok współpracy i jestem dumny, że mogę reprezentować tak znaną na całym świecie markę. Bogate doświadczenie CASTROL to nie tylko pomoc w kwestiach technicznych i wsparcie produktowe, ale przede wszystkim dająca wiele możliwości działalność promocyjno-marketingowa. Z jednej strony taka współpraca to ogromne wsparcie, z drugiej czuję oczywiście dużą odpowiedzialność.  Wiem, że reprezentuję rozpoznawalny i znany brand, a to wymaga 110% profesjonalizmu. Jestem bardzo wdzięczny CASTROL POLSKA za zaufanie jakim obdarza mnie i naszą dyscyplinę.”

W gronie sponsorów Pawła nie zabraknie w tym roku znanych już z lat poprzednich Bottari Polska, FMIC oraz ABC Clutch. Pochodząca z Włoch Bottari to najdłużej współpracująca z Pawłem firma. FMIC i ABC Clutch należą do partnerów technicznych TEAM TRELA. Produkty pierwszej z firm można zobaczyć w Oplu, jak tylko podniesiona zostaje maska samochodu, a łotewska ABC Clutch dostarczyła sprzęgło. TRELA MOTORSPORT jest dodatkowo dystrybutorem rozwiązań przygotowywanych przez Łotyszy, ich kit’y pozwalają na użycie skrzyni biegów BMW z silnikami JZ czy LS.

W nadchodącym sezonie do grona sponsorów dołączył RallyShop.pl, który zadbał o wsparcie techniczne dla samego Pawła. Dzięki RallyShop.pl Troll w nadchodzącym sezonie startować będzie w topowym kombinezonie OMP –  One Evo. Trela wybrał czarno-złoto-czerwoną kolorystykę, która ma przynieść mu szczęście w 2015. Paweł: „Z nowym ekwipunkiem i wyposażeniem odpędzamy złe duchy. Póki co nie planuje jedynie wymieniać kasku. Mam do niego duży sentyment."

Sponsorzy

Przyjaciele